Mistä tehokas ja riskitön apu arjen IT-pulmiin?

Aika moni meistä käyttää työssään digityökalupakkia. Arkeen kuuluvat väistämättä myös tekniset ongelmat, kuten vikuroiva sähköposti, katoava nettiyhteys ja lukkiutuvat päätelaitteet. Uudenlainen teknisen tuen ostopalvelu tarjoaa yrityksille nopean tavan selvittää, miksi bitti on vinossa.

IT-tuki sammuttelee tulipaloja ja johto tuskailee kustannusten kanssa. Työaikaa kuluu self-help-neuvojen googlaamiseen ja bittiavaruuteen singahtavat tiketit maksavat maltaita. Ei sen tarvitse näin olla!

Pienet, jokapäiväiset tekniset ongelmat voidaan selvittää melko nopeasti, kun asiantuntija pääsee tilanteen tasalle. Kyse onkin siitä, miten nopeasti ja kustannustehokkaasti tämä tapahtuu.

”Digitalisaatio näkyy kasvavana teknisen tuen ja opastuksen tarpeena: ympäristö muuttuu vauhdilla, sovelluksia on käytössä jatkuvasti enemmän ja päätelaitteiden elinkaari lyhenee”, kuvaa Elisa Yritysguru -palvelusta vastaava Tommi Kantonen.

Yritykset käyttävät ostopalveluja jo melko monipuolisesti. Yhä useampi keskittyy oman liiketoimintansa pyörittämiseen ja jättää tukifunktiot suosiolla toisten hoidettavaksi. IT-palveluiden osalta hintamielikuva on kuitenkin korkea ja sopimukset mielletään kankeiksi.

Isompiakin haasteita ratkotaan muutamalla kympillä

Elisa tuulettaa pölyisiä mielikuvia. Yrityksille on tehty uudenlainen teknisen tuen ostopalvelu, joka on helppo ja nopea ottaa käyttöön. Hinnoittelu perustuu pk-yrityksillä pieneen kuukausimaksuun ja isommilla yrityksillä käytönmukaiseen minuuttiveloitukseen ilman kiinteitä kustannuksia.

”Asiakkaillamme on suora numero, johon voi soittaa kaikkiin teknisiin kysymyksiin liittyen. Elisalla arvioidaan tilanne ja otetaan tarvittaessa koneeseen etäyhteys. Ongelma selviää keskimäärin alle 10 minuutissa. Ja jos ei selviä, asiantuntijamme osaa ohjata selvitystä eteenpäin”, Tommi kertoo.

Teknisen tuen ostopalvelu kattaa laajan skaalan IT:n pulmatilanteita. Isompiakin haasteita ratkotaan muutamalla kympillä. Palvelu perustuu helppouteen, riskittömyyteen ja kustannustehokkuuteen – PK-yritykset saavat joustavan ja edullisen arkipäivän tuen yhdeltä luukulta ja isommat yritykset puolestaan voivat hakea IT-palveluihinsa kustannustehokkuutta käytön mukaan tapahtuvalla laskutuksella.

”Olemme ylpeitä siitä, että olemme onnistuneet yhdistämään laadukkaan asiakaspalvelun kovan tason tekniseen osaamiseen. Työtämme tukevat Elisan ICT-kyvykkyydet ja laaja palveluvalikoima”, Tommi summaa tiiminsä työtä.

Haluatko kuulla lisää?
Ota yhteyttä Business Manager Tommi Kantoseen
050 506 1557 tai tommi.kantonen@elisa.fi.

Yritysguru palvelee kaikissa tietoliikennepulmissa myös
ilman ostopalvelusopimusta. Tavoitat asiantuntijamme numerosta
0600 900 200 (ark. 8–16,hinta 2,19 €/min + pvm/mpm).

Tutustu elisa.fi/yritysguru