Asiakaspalvelu - Page 2
Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
15.3.2021
Lukuaika 4 min
Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa
24.2.2021
Lukuaika 2 min
Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
23.2.2021
Lukuaika 2 min
Yrittäjä ei jää yksin Elisan asiakkaana
19.2.2021
Lukuaika 3 min
Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
8.2.2021
Lukuaika 3 min
Yrittäjä, hanki asiakkaat sieltä, missä he jo ovat
27.1.2021
Lukuaika 2 min
Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
12.11.2020
Lukuaika 2 min
Puhebotti tekee asiakaspalvelusta brändin kirkkaimman tähden
16.9.2020
Lukuaika 3 min
Puhebotti auttaa kiireestä eroon
10.7.2020
Lukuaika 2 min
Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana
9.6.2020
Lukuaika 2 min
Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla
25.5.2020
Lukuaika 2 min
Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
20.3.2020
Lukuaika 2 min
Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden terveys ja samanaikaisesti varmistaa yrityksen toimintojen jatkuvuus ja aktiivinen asiakastyö. Molempiin tarvitaan yhteisiä … Jatka lukemista
16.3.2020
Lukuaika 2 min
Ruotsin parhaan asiakaspalvelun taustalla on yhtenäinen asiakastieto
3.3.2020
Lukuaika 2 min
Café Siilinkarissa investointi 5G:hen on panostus asiakaspalveluun
5.2.2020
Lukuaika 2 min
Ring, ring ja rautakauppa vastaa
4.12.2019
Lukuaika 2 min
Elisa ICT Day 2019: Tekoäly muuttaa toimialoja yllättävillä tavoilla
18.11.2019
Lukuaika 2 min
Maailman paras syntyy tekemällä toisin
14.11.2019
Lukuaika 2 min
Keskustelisitko sinä robotin kanssa?
27.9.2019
Lukuaika 2 min
Bookings varaa, yrittäjä tekee
Automaattisesti toimiva verkkoajanvaraus vapauttaa yrittäjän puhelimen päästä asiakkaan palvelemiseen. M365:een kuuluva Bookings säästää myös kustannuksia. Mitä vähemmän yrityksessä on työntekijöitä, sitä tärkeämpää on, että he keskittyvät omaan ydinosaamiseensa. Toimistotyön karsimisessa … Jatka lukemista
3.7.2019
Lukuaika 2 min
Optikko on ihmistä varten
20.2.2019
Lukuaika 2 min
Milloin on oikea hetki panostaa tekoälyyn asiakaspalvelussa?
27.3.2018
Lukuaika 3 min