Asiakaspalvelu
Tekoäly mullistaa asioinnin – näin trendit näkyvät
19.12.2023
Lukuaika 3 min
Tuottava tekoäly asiakaspalvelussa – katso esimerkit
11.10.2023
Lukuaika 3 min
Miten kehittää asiakaspolkua sujuvaksi? Näillä ohjeilla etenet
15.8.2023
Lukuaika 3 min
Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu
8.8.2023
Lukuaika 3 min
Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa – näitä ovat puhebotin hyödyt
13.6.2023
Lukuaika 2 min
Elisalta ja Enreachilta maailmanluokan puheratkaisut asiointiin
10.5.2023
Lukuaika 2 min
Yli 50 000 euron säästö proaktiivisella ja automatisoidulla asiakasviestinnällä
25.10.2022
Lukuaika 2 min
Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla
9.9.2022
Lukuaika 2 min
Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä
7.9.2022
Lukuaika 2 min
Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?
29.8.2022
Lukuaika 2 min
5G vie vaatteet Seinäjoelta ja verkkokaupasta kanta-asiakkaille
27.6.2022
Lukuaika 3 min
Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
2.6.2022
Lukuaika 2 min
5G:n avulla Woolin livestriimi ei katkea
20.5.2022
Lukuaika 2 min
Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
14.4.2022
Lukuaika 3 min
Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
27.1.2022
Lukuaika 3 min
Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin tulevina vuosina
16.12.2021
Lukuaika 2 min
Konekuutio digitalisoi konevuokrausta fiksuilla IT-valinnoilla
14.12.2021
Lukuaika 2 min
IT-palvelujen automaatio parantaa asiakaskokemusta
9.6.2021
Lukuaika 3 min
Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
15.4.2021
Lukuaika 3 min